Správa PPC kampaní - orientační ceník
Služby a konzultace k PPC kampaním pod 30 minut jsou zdarma.
Menší kampaň
od 2900Kč
Vhodné pro
- Živnostníky
- Menší eshopy
- Menší firemní weby
- Do PPC reklamy investuje do 30 000 měsíčně a chce je využít na plno.
Střední kampaň
od 7500Kč
Vhodné pro
- Střední eshopy
- Větší firemní weby
- Do PPC reklamy investuje do 100 000 měsíčně
Větší kampaně
od 11500Kč
Vhodné pro
- Velké eshopy
- Velké firmy
- Do PPC reklamy investuje nad 100 000 měsíčně
Příklady
Menší kampaň
Jde o propagaci živnostníka, například podlaháře v okruhu 50km od jeho provozovny.
Pomocí Facebooku a Google Ads zvládneme přivést nové zákazníky, kteří hledali podobné služby v okolí.
Správě samotných kampaní se budu věnovat zhruba 1 hodiny týdně.
Střední kampaň
Jde o PPC kampaně pro e-shop s počtem produktů okolo 2000 s občasnými obměnami sortimentu.
Eshop propaguje svoje zboží na všech běžných kanálech - Google Ads(Adwords), Sklik, Heureka, Zboží.cz, Fabebook
Správě samotných kampaní se budu věnovat minimálně 2,5 hodiny týdně. Hodina týdně bude na komunikaci, konzultace a podrobný reporting z kampaní.
Vybrané reference
- Biomag Medical – největší výrobce magnetoterapie v ČR a špička v zahraničí
- Crowdberry – platforma pro investice do startupů a úspěšných firem
- Lamark – přední výrobce kovaných plotů a bran v ČR
- Megatoner.cz – Prodejce tonnerů v ČR a SK
- Langeo – Překladatelské agentura
Marek má naše PPC kampaně ve správě více než rok. K PPCéčkám vždy přistupuje tak, aby z nich naše firma měla co největší užitek. Ne vždy tak musíme nutně utratit tolik, kolik jsme v AdWords a Skliku platili ve stejném období v minulém roce. Přes to máme od té doby markantní nárůst konverzí a především k nám přichází přes web "kvalitnější zákazníci".
Co se mnou získáte
Větší ziskovost PPC
Snížení nákladů na kampaně
Pokročilou strategii kampaní
Moje letité zkušenosti s online marketingem
Pracuji po celé ČR
Certifikovaného správce
Mám Více jak 4 roky zkušeností se správou a tvorbou PPC kampaní v Google Ads (Adwords), Sklik, Facebooku a Bing Ads. Podstatná část mé práce je mezinárodního rázu a je zaměřena na získávání leadů na potencionální zákazníky v zahraničí.
K práci ppc konzultanta často využívám různé formy automatizace pro efektivnější správu, zlepšení výsledků svých klientů a úsporu času. Samozřejmostí je nabídka aktuálního reportingu kampaní založeného na Google Data Studio.
Pro klienty přináším i novinky ze světa marketingu díky účasti na konferencích jako:
The Inbounder 2018 (Madrid), Marketing festival, PPC Restart, Sklik Expert Forum, SEO Restart, Performance 2020 a další.