Audit PPC kampaní

Zkontroluji vaše kampaně ve vyhledávání či obsahové síti. Odhalím chyby a navrhnu jasná zlepšení.

Napište mi a já vám zkontroluji Google Ads (Adwords) či Sklik

Stručně a jasně doporučím řešení problémů ve vaší reklamě


Jak audit probíhá

Zkontroluji vaše kampaně ve vyhledávání, obsahové síti, shopping ads a remarketingové seznamy.


  • Zkontroluji nastavení a zjistím nedostatky ve výkonu
  • Najdu, kde ze svých kampaní můžete vytěžit víc
  • Jednoduše a stručně sepíšu nalezené problémy
  • Přiložím konkrétní doporučení na zlepšení výkonu
  • Kontrolu kampaní provádím ručně i pomocí automatizace
  • Zhodnotím strukturu účtu

Kdy je dobré udělat audit

PPC kampaně již provozujete několik měsíců. Je jedno zda jde o kampaně ve vyhledávání, remarketing či obsahové reklamy.


  • Chci vyšší příjmy z reklam
  • Kampaně běží, ale chci zvýšit výkon
  • Chci využít nové příležitosti a rozšířit kampaně
  • Chci zkontrolovat práci agentury či specialisty
  • Potřebuji nezávislý pohled na kampaně

Jednorázové zlepšení - Audit PPC

Nehledáte dlouhodobou správu PPC reklamy? Nechte mě nakouknout na vaše účty.

V nejlepším případě to skončí naší spoluprací a vaším ziskem. V nejhorším případě vám sepíši doporučení, které můžete ihned zakomponovat a ušetřit na reklamě.