Správa PPC kampaní - orientační ceník

Služby a konzultace k PPC kampaním pod 30 minut jsou zdarma.

Příklady


Menší kampaň

Jde o propagaci živnostníka, například podlaháře v okruhu 50km od jeho provozovny.

Pomocí Facebooku a Google Ads zvládneme přivést nové zákazníky, kteří hledali podobné služby v okolí.

Správě samotných kampaní se budu věnovat zhruba 1 hodiny týdně.


Střední kampaň

Jde o PPC kampaně pro e-shop s počtem produktů okolo 2000 s občasnými obměnami sortimentu.

Eshop propaguje svoje zboží na všech běžných kanálech - Google Ads(Adwords), Sklik, Heureka, Zboží.cz, Fabebook

Správě samotných kampaní se budu věnovat minimálně 2,5 hodiny týdně. Hodina týdně bude na komunikaci, konzultace a podrobný reporting z kampaní.

Vybrané reference


  • Biomag Medical – největší výrobce magnetoterapie v ČR a špička v zahraničí
  • Crowdberry – platforma pro investice do startupů a úspěšných firem
  • Lamark – přední výrobce kovaných plotů a bran v ČR
  • Megatoner.cz – Prodejce tonnerů v ČR a SK
  • Good Goods – Prodejce vzduchovek a příslušenství
  • Grandaliro.sk s.r.o. a další…
Marek má naše PPC kampaně ve správě více než rok. K PPCéčkám vždy přistupuje tak, aby z nich naše firma měla co největší užitek. Ne vždy tak musíme nutně utratit tolik, kolik jsme v AdWords a Skliku platili ve stejném období v minulém roce. Přes to máme od té doby markantní nárůst konverzí a především k nám přichází přes web "kvalitnější zákazníci".

David Pozník - marketingový specialista LAMARK

Jednorázové zlepšení - Audit PPC

Nehledáte dlouhodobou správu PPC reklamy? Nechte mě nakouknout na vaše účty.

V nejlepším případě to skončí naší spoluprací a vaším ziskem. V nejhorším případě vám sepíši doporučení, které můžete ihned zakomponovat a ušetřit na reklamě.