Správa PPC kampaní od specialisty

Správa PPC kampaní

Správa Vašich Google Ads a Sklik kampaní od A do Z. Pomohl jsem již mnoha společnostem proměnit zbytečné vyhazování peněz na výdělečné reklamy v Google Ads či Skliku.

Nechte mě, abych pomohl i vám.

Budu pečovat o Vaše PPC kampaně a zvýším počet objednávek, návštěv či jiných konverzí na webu.

Co dělám ?

Jednoduše pomáhám webům a firmám vydělat víc peněz. Přivedu na váš web pomocí PPC reklamy nové zákazníky, kteří nakoupí či provedou jinou konverzi.

Google Ads (PPC reklama) je nejziskovější a populární forma online propagace. Péče o ni je však také velmi komplikovaná, neustále se měnící a časově náročná.

Správě PPC kampaní, e-commerce a online reklamě se věnuji několik let.

Prací s Google Ads (Adwords) a Sklik na denní bázi i za pomoci automatizace jsem získal zkušenosti s desítkami Google Ads a Sklik účtů. Účty, které jsem spravoval, protekly již miliony korun.

Rád pomohu i vašemu podnikání.

Správa PPC kampaní

  • Reklamy ve vyhledávání
  • Google nákupy a další srovnávače
  • Remarketing
  • Google Ads(Adwords) a Sklik
  • Facebook a Social Ads

  • Návrh vstupních stránek
  • Optimalizace webu / eshopu
  • A/B testing kampaní a webu

Komu jsem již pomohl

  • David Pozník
    Marek má naše PPC kampaně ve správě více než rok. K PPCéčkám vždy přistupuje tak, aby z nich naše firma měla co největší užitek. Ne vždy tak musíme nutně utratit tolik, kolik jsme v AdWords a Skliku platili ve stejném období v minulém roce. Přes to máme od té doby markantní nárůst konverzí a především k nám přichází přes web "kvalitnější zákazníci".
    David Pozník
    Lamark s.r.o.
  • Lukáš Žabka - Marketing manager
    Marek pro nás spravuje Google Ads účet jednoho z našich klientů. Jedná se o ne úplně typický obchodní model, který vyžaduje nejen znalost ppc systémů, ale také strategické myšlení a především časovou flexibilitu a vůli objevovat nové cesty tam, kde standardní postupy a "best practices" nejsou použitelné. Právě jeho proaktivní přístup a snaha o zlepšování výsledků pomohly najít strategii vhodnou pro klienta a během půl roku snížit náklady na PPC témĕř o polovinu při drobném zvýšení konverzního poměru.
  • The philosophy behind Biomag® is to produce high quality state-of-the-art products that help people during the rehabilitation process as well as in the prevention of health problems. Biomag magnetic therapy devices help both in health care facilities and home care.
    Biomag Medical
  • Crowdberry umožňuje soukromým investorům investovat do firem, spoluvlastnit je a zhodnotit kapitál budováním rostoucích společností.
    Crowdberry
  • Český fanshop v národních barvách.
    Czechmania
  • Prodejce tonnerů v ČR a SK
    Megatoner.cz
  • Prodejce vzduchovek a příslušenství
    Good Goods

Jak spolupráce probíhá

  • Rozhovory a analýza

    Vy mluvíte a já poslouchám. Na začátku se o vašem podnikání chci dozvědět možná co nejvíc. Musím vědět o vašich cílech, znát vaše zákazníky, podíváme se blíže na marže, konverzní cesty vašich zákazníků a jejich lifetime value pro vaše podnikání.
  • Analýza konkurence

    Začneme se zdravým respektem k vaší konkurenci a důkladně si jí proklepneme. Potřebuji čas abych opravdu porozuměl vašemu oboru a vaší pozici na trhu. Použijeme pár osvědčených nástrojů a zanalyzujeme reklamu vaší nejbližší konkurence.
  • Kompletní analýza reklamních účtů

    Nejhodnotnější data jsou ve vašich účtech Google Ads (Adwords) a Google Analytics. Prohledám tyto studnice informací a spolu najdeme trendy, které budou základem naší další strategie. Správa PPC reklam bez podrobných historických dat a analýzy konkurence nemůže fungovat dobře.
  • Strategie a tvorba kampaní

    Vezmu analýzu konkurence, informace z historických dat a přetvořím je na efektivní PPC strategii. Podle ní pak vytvořím kampaně, které budou maximálně ziskové a škálovatelné.
  • Optimalizace a růst

    Jak se budou hrnout data z nových PPC kampaní budu průběžně dělat změny, kde budou nutné. Aktivně budu přicházet s novinkami a možnými změnami pro větší růst. Téměř každý klient se mnou vidí zlepšení výsledků reklamy.

Správa PPC kampaní - orientační ceník

Služby a konzultace k PPC kampaním pod 30 minut jsou zdarma.

Příklady spolupráce


Menší kampaň

Jde o propagaci živnostníka, například podlaháře v okruhu 50km od jeho provozovny.

Pomocí Facebooku a Google Ads zvládneme přivést nové zákazníky, kteří hledali podobné služby v okolí.


Střední kampaň

Jde o PPC kampaně pro e-shop s počtem produktů okolo 2000 s občasnými obměnami sortimentu.

Eshop propaguje svoje zboží na všech běžných kanálech - Google Ads(Adwords), Sklik, Heureka, Zboží.cz, Fabebook

Správa PPC kampaní

Chci pracovat s vámi, ne pro vás

Nejlepší vztahy a spolupráce, které s klienty mám jsou naprosto upřímné a čestné. Ale rozumím tomu, že všechny zdravé vztahy jsou založeny na důvěře.

Nejlepší způsob jak vaší důvěru získat je skvělý výkon kampaní. Můžeme začít klidně auditem kampaní a já vám ukážu o kolik více by jste mohli vydělat.


Ještě jsem vás nepřesvědčil?

Nejsem tu abych dělal sliby nebo se vymlouval.

  • Koukněte na moje reference ze správy ppc kampaní.
  • Napište mi, rád vše vysvětlím.
  • Zavolejte či napište některému z mých klientů a zeptejte se ho na spolupráci se mnou.

Chci aby mi Marek pomohl s reklamou

Jednorázové zlepšení - Audit PPC

Nehledáte dlouhodobou správu PPC reklamy? Nechte mě nakouknout na vaše účty.

V nejlepším případě to skončí naší spoluprací a vaším ziskem. V nejhorším případě vám sepíši doporučení, které můžete ihned zakomponovat a ušetřit na reklamě.