Správa PPC kampaní
Správa Vašich Google Ads a Sklik kampaní od A do Z. Pomohl jsem již mnoha společnostem proměnit zbytečné vyhazování peněz na výdělečné reklamy v Google Ads či Skliku.
Nechte mě, abych pomohl i vám.
Budu pečovat o Vaše PPC kampaně a zvýším počet objednávek, návštěv či jiných konverzí na webu.
Co dělám ?
Jednoduše pomáhám webům a firmám vydělat víc peněz. Přivedu na váš web pomocí PPC reklamy nové zákazníky, kteří nakoupí či provedou jinou konverzi.
Google Ads (PPC reklama) je nejziskovější a populární forma online propagace. Péče o ni je však také velmi komplikovaná, neustále se měnící a časově náročná.
Správě PPC kampaní, e-commerce a online reklamě se věnuji několik let.
Prací s Google Ads (Adwords) a Sklik na denní bázi i za pomoci automatizace jsem získal zkušenosti s desítkami Google Ads a Sklik účtů. Účty, které jsem spravoval, protekly stovky milionů korun.
Rád pomohu i vašemu podnikání.
Správa PPC kampaní
Chci pracovat s vámi, ne pro vás
Nejlepší vztahy a spolupráce, které s klienty mám jsou naprosto upřímné a čestné. Ale rozumím tomu, že všechny zdravé vztahy jsou založeny na důvěře.
Nejlepší způsob jak vaší důvěru získat je skvělý výkon kampaní. Můžeme začít klidně auditem kampaní a já vám ukážu o kolik více by jste mohli vydělat.
Ještě jsem vás nepřesvědčil?
Nejsem tu abych dělal sliby nebo se vymlouval.
- Koukněte na moje reference ze správy ppc kampaní.
- Napište mi, rád vše vysvětlím.
- Zavolejte či napište některému z mých klientů a zeptejte se ho na spolupráci se mnou.
Jak spolupráce probíhá
Rozhovory a analýza
Vy mluvíte a já poslouchám. Na začátku se o vašem podnikání chci dozvědět možná co nejvíc. Musím vědět o vašich cílech, znát vaše zákazníky, podíváme se blíže na marže, konverzní cesty vašich zákazníků a jejich lifetime value pro vaše podnikání.Analýza konkurence
Začneme se zdravým respektem k vaší konkurenci a důkladně si jí proklepneme. Potřebuji čas abych opravdu porozuměl vašemu oboru a vaší pozici na trhu. Použijeme pár osvědčených nástrojů a zanalyzujeme reklamu vaší nejbližší konkurence.Kompletní analýza reklamních účtů
Nejhodnotnější data jsou ve vašich účtech Google Ads (Adwords) a Google Analytics. Prohledám tyto studnice informací a spolu najdeme trendy, které budou základem naší další strategie. Správa PPC reklam bez podrobných historických dat a analýzy konkurence nemůže fungovat dobře.Strategie a tvorba kampaní
Vezmu analýzu konkurence, informace z historických dat a přetvořím je na efektivní PPC strategii. Podle ní pak vytvořím kampaně, které budou maximálně ziskové a škálovatelné.Optimalizace a růst
Jak se budou hrnout data z nových PPC kampaní budu průběžně dělat změny, kde budou nutné. Aktivně budu přicházet s novinkami a možnými změnami pro větší růst. Téměř každý klient se mnou vidí zlepšení výsledků reklamy.
Správa PPC kampaní - orientační ceník
Menší kampaň
Vhodné pro
- Živnostníky
- Menší eshopy
- Menší firemní weby
- Do reklamy investuje do 30tis měsíčně
Střední kampaň
Vhodné pro
- Střední eshopy
- Větší firemní weby
- Do PPC reklamy investuje do 100 000 měsíčně
Větší kampaně
Vhodné pro
- Velké eshopy
- Velké firmy
- Do PPC reklamy investuje nad 100 000 měsíčně
Příklady spolupráce
Střední kampaň
Jde o správu PPC kampaní pro e-shop s počtem produktů okolo 3000 s občasnými obměnami sortimentu.
Eshop propaguje svoje zboží na všech běžných kanálech - Google Ads(Adwords), Sklik, Heureka, Zboží.cz, Fabebook
Pro klienta vytvořím online přehled kde vidí svoje náklady za všechny reklamy živě a ví jaké bylo včera PNO.
Vždy fakturuji na základě odvedené práce a hodinové sazby, na které se dohodneme.
Fakturuji jen to co jsem reálně udělal - práce popíši ve faktuře
Nastavíme si měsíční hodinovou dotaci účtu, kterou nepřekročím
Klienti - správa PPC / webová analytika
Co se mnou získáte
Seniorního specialistu s nadhledem a zkušenostmi
Moje zkušenosti z velkých i menších projektů
Spolehlivého partnera
Certifikovaného správce Google Ads
Mám více jak 7let zkušeností se správou a tvorbou PPC kampaní v Google Ads (Adwords), Sklik, Facebooku a Miscrosoft Ads. Podstatná část mé práce je mezinárodního rázu se zaměřím na získávání poptávek od zákazníků v zahraničí, či optimalizaci výkonu PPC reklam kanálů e-shopů.
K práci ppc konzultanta často využívám různé formy automatizace pro efektivnější správu, zlepšení výsledků a úsporu času, tedy peněz mých klientů.
Měsíčně přivedu pro klienty obrat v řádech stovek milionů Kč. Klientům spravuji kampaně od desítek tisíc do desítek milionů měsíčně.