Audit PPC kampaní od specialisty

Celkový audit PPC

Nechte mě nakouknout na vaše PPC kampaně zdarma.

Pomohu vám odhalit chyby a zlepšit výkon.

Získáte seznam konkrétních doporučení, které vám pomohou k vyšímu výkonu v Google Ads a Skliku.

Proč chtít audit PPC kampaní?

Audity a kontroly kampaní jsou základní pro fungující účty Google Ads a Skliku. Audit kampaní je cesta jak v účtech a reklamách objevit oblasti, které potřebují upravit a vylepšit.

Dokonce i 20-minutová kontrola PPC může zachytit drobné problémy dříve, než se stanou velkými a drahými.

Nenechte svoje reklamy běžet na autopilota. Zkontrolujte svého správce, nebo jen získejte nový pohled

S auditem PPC kampaní se dozvíte:

  • Co je špatně ve vašich účtech PPC reklam

  • Co udělat pro zlepšení kampaní

  • Co můžete očekávat po nasazení, doporučených změnách


Co vše zkontroluji?

  • Strukturu účtu
  • Nastavení účtu
  • Rozdělení rozpočtu
  • Remarketing
  • Cílení na správné lidi
  • Bidovací strategie

Napište si o audit

Co od auditu čekat?

Váš PPC účet nikdy není dokonalý. Doufejme, že to pro vás není překvapením.

Auditem účtu identifikujeme oblasti, které by si zasloužili další pozornost nebo pracovat na zlepšení výkonu.

I krátká kontrola kampaní a reklam pohledem někoho jiného může odhalit malé problémy, než se z nich stanou velké a drahé chyby.

Struktura účtu

Jsou vaše reklamní sestavy a klíčová slova uskupena optimálně pro vyšší relevanci a skóre kvality?

Bidovací strategie

Používáte správné bidovací strategie a fungují podle očekávání?

Cílení na správné lidi

Využíváte dostupná cílení reklam správně? Koukneme zda můžeme něco udělat lépe.

Nastavení účtu

Jsou nastaveny správně konverze? Máme propojené další služby do Google Ads? A mnoho dalšího.

Viditelnost a expozice

Jaké procento času se vaše reklamy zobrazují pro vaše nejziskovejší klíčová slova?

Rozdělení rozpočtu

Máte dostatečný rozpočet na reklamu, abyste opravdu konkurovali ve svém konkrétním odvětví? A využíváte svůj rozpočet efektivně?

Komu jsem již pomohl

Na PPC reklamy jsem specialista.
Pokud nevěříte mě, zeptejte se mých klientů.
Marek má naše PPC kampaně ve správě více než rok. K PPCéčkám vždy přistupuje tak, aby z nich naše firma měla co největší užitek. Ne vždy tak musíme nutně utratit tolik, kolik jsme v AdWords a Skliku platili ve stejném období v minulém roce. Přes to máme od té doby markantní nárůst konverzí a především k nám přichází přes web "kvalitnější zákazníci".

David Pozník - marketingový specialista LAMARK

Marek pro nás spravuje Google Ads účet jednoho z našich klientů. Jedná se o ne úplně typický obchodní model, který vyžaduje nejen znalost ppc systémů, ale také strategické myšlení a především časovou flexibilitu a vůli objevovat nové cesty tam, kde standardní postupy a "best practices" nejsou použitelné. Právě jeho proaktivní přístup a snaha o zlepšování výsledků pomohly najít strategii vhodnou pro klienta a během půl roku snížit náklady na PPC témĕř o polovinu při drobném zvýšení konverzního poměru.

Lukáš Žabka - Marketing manager senseZoom

Jednorázové zlepšení - Revize PPC kampaní

Nechte mě nakouknout na vaše účty. Pomohu vám odhalit chyby, které vás stojí hromadu peněz.

Sepíši Vám doporučení, které můžete ihned zakomponovat a ušetřit na reklamě, nebo získat více konverzí.