Celkový audit PPC
Nechte mě nakouknout na vaše PPC kampaně zdarma.
Pomohu vám odhalit chyby a zlepšit výkon.
Získáte seznam konkrétních doporučení, které vám pomohou k vyšímu výkonu v Google Ads a Skliku.
Proč chtít audit PPC kampaní?
Audity a kontroly kampaní jsou základní pro fungující účty Google Ads a Skliku. Audit kampaní je cesta jak v účtech a reklamách objevit oblasti, které potřebují upravit a vylepšit.
Dokonce i 20-minutová kontrola PPC může zachytit drobné problémy dříve, než se stanou velkými a drahými.
Nenechte svoje reklamy běžet na autopilota. Zkontrolujte svého správce, nebo jen získejte nový pohled
S auditem PPC kampaní se dozvíte:
Co je špatně ve vašich účtech PPC reklam
Co udělat pro zlepšení kampaní
Co můžete očekávat po nasazení, doporučených změnách
Co od auditu čekat?
Váš PPC účet nikdy není dokonalý. Doufejme, že to pro vás není překvapením.
Auditem účtu identifikujeme oblasti, které by si zasloužili další pozornost nebo pracovat na zlepšení výkonu.
I krátká kontrola kampaní a reklam pohledem někoho jiného může odhalit malé problémy, než se z nich stanou velké a drahé chyby.
Struktura účtu
Bidovací strategie
Cílení na správné lidi
Nastavení účtu
Viditelnost a expozice
Rozdělení rozpočtu
Komu jsem již pomohl
Pokud nevěříte mě, zeptejte se mých klientů.
Marek má naše PPC kampaně ve správě více než rok. K PPCéčkám vždy přistupuje tak, aby z nich naše firma měla co největší užitek. Ne vždy tak musíme nutně utratit tolik, kolik jsme v AdWords a Skliku platili ve stejném období v minulém roce. Přes to máme od té doby markantní nárůst konverzí a především k nám přichází přes web "kvalitnější zákazníci".
Marek pro nás spravuje Google Ads účet jednoho z našich klientů. Jedná se o ne úplně typický obchodní model, který vyžaduje nejen znalost ppc systémů, ale také strategické myšlení a především časovou flexibilitu a vůli objevovat nové cesty tam, kde standardní postupy a "best practices" nejsou použitelné. Právě jeho proaktivní přístup a snaha o zlepšování výsledků pomohly najít strategii vhodnou pro klienta a během půl roku snížit náklady na PPC témĕř o polovinu při drobném zvýšení konverzního poměru.