Reference na správu PPC kampaní

Na PPC reklamy jsem specialista.
Pokud nevěříte mě, zeptejte se mých klientů.

PPC reklamy spravuji pro


Generování poptávek


  • Lamark – přední výrobce kovaných plotů a bran v ČR - Google Ads, Facebook Ads v ČR a Německu
  • Biomag Medical – největší výrobce magnetoterapie v ČR a špička v zahraničí - spravuji: Google Ads, Bing Ads, Sklik a konzultuji SEO
  • MedRoyal – Výběr nejlepších plastických a estetických chirurgů v ČR
  • Crowdberry – platforma pro investice do startupů a úspěšných firem
  • Rigidní podlahy – velkoobchodní prodejce rigidních vinylových podlah - Google Ads, Sklik, web a SEO
  • a další

Eshopy výkonostní marketing


  • Astratex – největší obchod se spodním prádlem ve střední evropě aktuálně mám pod sebou tým starající se o všechny PPC reklamy v 16 zemích
  • Ovečkárna – aktuálně mám pod sebou tým starající se o všechny PPC reklamy v 6 zemích
  • Luxor – jedno z největších knihkupectví v ČR
  • Pilulka – jedna z největších online lékáren v CZ SK HU RO AT
  • REMOTE CONTROL WORLD – výrobce dálkových ovladačů exportující do celého světa - Google Ads, Sklik, BIng Ads na celém světě
  • Baterie.sk – přední prodejce baterií všeho druhu na slovensku
  • a další
Velká část těchto eshopů běží na Shoptetu, který mohu jen doporučit :)
Marek má naše PPC kampaně ve správě více než rok. K PPCéčkám vždy přistupuje tak, aby z nich naše firma měla co největší užitek. Ne vždy tak musíme nutně utratit tolik, kolik jsme v AdWords a Skliku platili ve stejném období v minulém roce. Přes to máme od té doby markantní nárůst konverzí a především k nám přichází přes web "kvalitnější zákazníci".

David Pozník - marketingový specialista LAMARK

Marek pro nás spravuje Google Ads účet jednoho z našich klientů. Jedná se o ne úplně typický obchodní model, který vyžaduje nejen znalost ppc systémů, ale také strategické myšlení a především časovou flexibilitu a vůli objevovat nové cesty tam, kde standardní postupy a "best practices" nejsou použitelné. Právě jeho proaktivní přístup a snaha o zlepšování výsledků pomohly najít strategii vhodnou pro klienta a během půl roku snížit náklady na PPC témĕř o polovinu při drobném zvýšení konverzního poměru.

Lukáš Žabka - Marketing manager senseZoom