Správa PPC kampaní
Audit PPC
Reference
Blog
Kontakt
12.3.2024
Základy efektivní PPC reklamy: Od klikům k zákazníkům
Základní definice a principy PPC reklamy PPC Reklama: PPC, neboli Pay-Per-Click, je model internetové reklamy, kde inzerenti
[…]
2.8.2019
Nový reklamní formát – Google Gallery Ads
Google přichází s obrázkovými reklamami ve vyhledávání ve formě nového reklamního formátu. Ten nese název Gallery Ads.
[…]
1.7.2019
6 věcí, co můžete čekat od nového PPC specialisty
Pokud jste nikdy nespolupracovali s PPC agenturou či specililistou, možná přemýšlíte o tom, co byste měli očekávat.
[…]
18.6.2019
Jak vybrat správného PPC experta?
Během vaší snahy o nalezení PPC specialisty, který vám pomůže zefektivnit váš byznys, pravděpodobně narazíte na několik
[…]
3.6.2019
9 velkých změn, které budou v Google Ads v roce 2019
Opět tu máme tu část roku, během které se inzerenti a marketéři dozví, co nového si pro
[…]
13.2.2019
6 Nejčastějších chyb v automatickém biddingu
V posledním roce se velmi změnil přístup firem i jednotlivých marketérů k biddingu na Google Ads. Zatímco
[…]
25.1.2019
Klady a zápory biddingových strategií na Googlu
“Měl bych automatizovat bidding na Google Ads?” ANO, ale… Sepsal jsem pro vás výhody a nevýhody různých
[…]
2.12.2018
Kdy nepoužívat automatické biddování v Adwords
Automatizace a umělá inteligence čím dál tím více hýbe všemi sférami lidského života, přičemž nám velice často
[…]
13.11.2018
Chytré kampaně v Nákupech Google – jediný článek co musíte přečíst
Zima je opět za dveřmi, a proto je čas se zaměřit na Chytré kampaně v Google Ads
[…]
9.11.2018
QS skóre kvality – proč optimalizovat a jak na to?
Pokud využíváte PPC jako součást svých marketingových aktivit, pravděpodobně znáte termín skóre kvality. V zásadě se jedná
[…]
17.8.2018
Responzivní reklamy ve vyhledávání – tipy a triky
Když jde o novinky a inovace, Google nikdy nezklame. Ani letošní výroční marketingová konference nebyla výjimkou. Mezi
[…]
25.7.2018
Jak využít vlastní segmenty publika pro efektivnější kampaně
Pokud jste to doteď nevěděli, Obsahová síť Google je platforma, díky které mohou inzerenti dosáhnout až na
[…]
15.7.2018
Google Marketing Live: Automatické reklamy, lokální kampaně a další
Google na své výroční marketingové konferenci představil nové funkce postavené na ještě intenzivnějším využití machine learningu. Ty
[…]
15.6.2018
Jak nakopnout výkon Google Nákupů
Vést úspěšnou kampaň v Nákupech Google není žádná raketová věda, ale o procházku růžovým sadem se také
[…]
5.6.2018
4 chyby, které ničí vaše PPC kampaně
Každý chybuje, ale jsou oblasti, ve kterých nás naše omyly nestojí jenom čas a klidné nervy, ale
[…]
13.2.2018
Chyby při správě PPC kampaní
Je vaše PPC kampaň dostatečně transparentní a plně věříte svému správci reklam ? Všichni chtějí výsledky okamžitě, ihned,
[…]
15.1.2018
Co je to PPC reklama?
Co je to PPC marketing?? PPC (anglicky pay-per-click) marketing je formou online propagace při které inzerenti platí
[…]
5.1.2018
9 častých otázek o PPC
Zeptejte se jakéhokoliv profesionála na PPC, jaký je nejlepší způsob, jak udělat reklamní kampaň. Vsadím se, že
[…]
20.12.2017
5 tipů pro malé firmy začínající s Google Ads či Sklikem
Jste noví v AdWords a cítíte se zmatení? V tomhle článku vám ukážu, jak pomalu začít s
[…]
13.12.2017
Co je to Quality Score a jak ovlivňuje vaše PPC reklamy
Pokud chcete aby vaše PPC kampaně fungovali jako hodinky musíte porozumět tomu jak sám Google hodnotí jednotlivé
[…]
3.11.2017
Proč je důležité skóre kvality v Adwords a Skliku
Skóre kvality je součástí Google Ads již někdy od roku 2005. Za poslední roky Google poodhalil z
[…]